ניקיון משרדים באיירפורט סיטי (ליד נתב״ג) – ניקיון מקצועי של עסקים, חנויות ומסעדות

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

איירפורט סיטי ("קריית נמל התעופה") נחשב לאחד המרכזים העסקיים החשובים שיש לנו במדינת ישראל. פארק העסקים ותעשיית ההייטק הממוקם ליד נמל התעופה בן גוריון כולל מספר לא מבוטל של בתי עסק ומשרדים מהחשובים ביותר בישראל.

משרדים אלה חייבים לעמוד בסטנדרטים גבוהים ביותר – לא רק של תפעול מקצועי, אלא גם בכל הנוגע למראה המשרד. מכאן ברור מדוע אי אפשר פשוט לוותר על השירותים של חברות ניקיון משרדים באיירפורט סיטי.

על הצורך בחברות הניקיון

חברות ניקיון משרדים לוקחות על עצמן את אחת המשימות החשובות ביותר של משרד נתון: להבטיח שהוא יהיה נקי ומתוחזק היטב. למרבה הצער זה ממש לא מובן מאליו כיום. עסקים רבים באזור איירפורט סיטי, ובכלל, קורסים תחת עומס העבודה.

העומס מביא לכך שכל מה שלא קשור להתנהלות השוטפת, כולל הניקיון, נזנח או אפילו לא מתבצע כלל. זו בעיה גדולה על רקע העובדה שבמשרדים רבים יש פוטנציאל עצום של לכלוך, הנובע בין היתר ממספר האנשים הגבוה המבקר בהם מדי יום.

הניקיון נופל אל בין הכסאות, לפעמים תרתי משמע, ובכך פוגע אנושות בחוויית העבודה במשרד וגם בהתרשמות של הלקוחות המגיעים אליו. זה ממש לא נעים לקבל שירות במשרד שאינו נקי לחלוטין. לקוחות שנתקלים במשרד שכזה יסיקו המון דברים לא נעימים על העסק שפועל בתוכו, ואף עלולים להימנע מלהגיע אליו בשנית.

אז איך תבחרו נכון?

ניקיון משרדים צריך אם כן להתבצע על ידי חברות מקצועיות. אלא שבאזור איירפורט סיטי בפרט, ובאזור המרכז בכלל, תמצאו הרבה מאד חברות פוטנציאליות.

האתגר הגדול לכן הוא למצוא את החברה המקצועית ביותר, שגם מתאימה במידה הרבה ביותר למאפייני המשרד ולצרכי העסק.

לא חסרות נקודות שמאפשרות לנו להבין את הנקודה הזו. קחו לדוגמא את גודל המשרד, שבהחלט משפיע על הניקיון: מספר העובדים הדרושים לביצוע הניקיון, הציוד שהם יזדקקו לו, משך הניקיון וכן הלאה. חשוב לוודא שהחברה יכולה להעניק פתרון עבור משרדים בסדר גודל דומה לזה של המשרד הנתון, בין אם קטן ובין אם גדול.

יש חברות שיציעו גמישות מלאה מהבחינה הזו, אבל ממש לא כולן. בהמשך לכך מומלץ לברר מהם האמצעים בהם נעזרים אנשי החברה: מומלץ לדוגמא להעדיף ניקיון הנעשה באמצעות חומרים אקולוגיים וידידותיים לסביבה, שבנוסף לכך יהיו יעילים מאד.

חשוב לתאם עם אנשי החברה את כל שלבי העבודה, כולל הזמנים בהם הם יגיעו כדי לבצע את הניקיון.

האבחנה העיקרית שנהוג לעשות היא בין ניקיון בשעות הבוקר לניקיון בשעות הערב. עסקים רבים באיירפורט סיטי מעדיפים לבצע את הניקיון בערב, אפילו בשעות בהן המשרד ריק לחלוטין מאדם – כך עובדי הניקיון יוכלו לבצע את עבודתם בלי שהם יפריעו לשגרת העבודה במשרד (ולהיפך), וכך ניתן יהיה להגיע למשרד נקי ומצוחצח בכל יום.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו