ניקיון משרדים במתחם הבורסה – ניקיון מקצועי לחנויות, משרדים ומסעדות

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

מתחם הבורסה ברמת גן הוא אחד השוקקים בזירה העסקית של מדינת ישראל. יש בו עסקים מכל סוג, כשאת עיקר תשומת הלב מקבלים מן הסתם עסקים בגזרת היהלומים. כמות המשרדים העצומה באזור מבטיחה שחלק ניכר מחברות ניקיון המשרדים הפועלות באזור המרכז וגוש דן מתמקדות במתחם הבורסה. הנה כל מה שחשוב שתדעו על חשיבות הפנייה לחברות אלה, לצד מספר דגשים בדרך לבחירה נכונה של חברה.

בניקיון משרדים לא מתפשרים

למרות שניקיון נראה במבט ראשון כמו משהו שגם אנשי המשרדים במתחם הבורסה יכולים לעשות בעצמם, המציאות שונה מכך בהרבה. דבר ראשון, איכות הניקיון של חברות מקצועיות תהיה גבוהה ללא צל של ספק, כאשר לאנשי החברות יש את הידע הרחב ביותר לגבי כל ניקיון, החומרים האיכותיים ביותר והציוד המתקדם ביותר.

באזור דוגמת מתחם הבורסה, שמאופיין בעסקים רבים נחשבים ליוקרתיים ושפונים לקהל לקוחות אמיד, אי אפשר לזלזל כלל בחשיבות של הניקיון המופתי. מה גם שהדרישות של הלקוחות המגיעים לאזור זה הן מראש גבוהות: אם הם ייתקלו במשרד שלא עושה רושם חיובי (למשל משרד עם דרגת ניקיון נמוכה), הם לא יהססו לפנות למשרדים מתחרים אחרים.

כל מי שהיה במתחם הבורסה, יודע שאין בו רגע של שקט, במיוחד בשעות היום. תמיד יש פעילות, שמביאה לכך שאנשי המשרדים והעובדים עסוקים סביב השעון. במצב הדברים הזה "פשוט" עבורם לזנוח את הניקיון של המשרד, שיורד לתחתית סדר העדיפויות ופעמים רבות לא נעשה כלל. הפעילות הרבה מביאה מנגד לפוטנציאל רב של לכלוך, כך שלאחר מספר ימים של חוסר ניקיון המשרד עלול לאבד הרבה מאד מהאסתטיקה שלו. זה ממש לא נעים לעבוד בתנאים האלה, לא משנה עד כמה העבודה היא אינטנסיבית.

לא צריך לחפש רחוק

אם עד כה השתכנעתם שהשירותים של חברות ניקיון משרדים חיוניים עבור עסקים רבים באזור הבורסה, הגיע הרגע להיכנס לעובי הקורה ולראות איך תקבלו את ההחלטות הנכונות ביותר. הדגש הראשון, שלדעת לא מעט הוא החשוב מכולם, הוא למצוא חברה שתהיה זמינה עבורכם בכל מאת האחוזים.

יש לתאם מול החברה את שעות הניקיון, כאשר הבחירה העיקרית היא בין ניקיון בשעות הבוקר לניקיון בשעות הערב. בעלי עסקים רבים באזור הבורסה מעדיפים שירותי ניקיון משרדים בערב, אפילו מחוץ לשעות הפעילות של העסק. הסיבה היא שבדרך זו הניקיון לא מתנגש עם שגרת העבודה של המשרד, מה שמפריע הן לעובדים והן לאנשי חברת הניקיון.

הדרישה הגבוהה לחברות ניקיון באזור הבורסה הביאה לכך שרבות מציעות את שירותיהן, ומומלץ לבחור בחברות שמתמקדות אכן באזור (או לכל היותר באזור גוש דן והמרכז). פעמים רבות נדרש שהניקיון יתבצע בתדירות גבוהה, אפילו מדי יום או לנקות בשעות ערב, וזה יהיה פשוט פי כמה כאשר אנשי חברת הניקיון נמצאים במרחק סביר מהבורסה.

על החברה להתאים לצרכי ולמאפייני העסק

כמו בכל תחום אחר, גם במקרה של ניקיון משרדים החברות השונות נבדלות ברמת המקצועיות שלהן. אם גם אתם רוצים חברה שתבצע כל פעולת ניקיון ללא רבב, אתם צריכים לבחון את הניסיון, המוניטין והמקצועיות שלה. ניתן בהחלט לפנות לעסקים אחרים במתחם, לראות באילו חברות ניקיון הם נעזרים ומהי ההתרשמות שלהם מהן. לא פעם בדרך זו אפשר יהיה ללמוד על הרמה ה"אמיתית" של חלק מהחברות ועל ההתאמה שלהן לצרכי המשרד.

לא חסרות דוגמאות להבהרת הנקודה הזו. במקרה של ניקיון משרדים הגודל של המשרד כן קובע, כך שיש לראות באילו סוגי משרדים מתמחה חברת הניקיון: בדרך כלל זה יהיה תלוי בכוח האדם ובציוד העומד לרשותם.

תחום הניקיון כולל שורה ארוכה של שיטות וטכניקות ניקיון, כאשר ההמלצה המועילה מהבחינה הזו היא להעדיף חברות שמשתמשות בחומרי ניקיון אקולוגיים: חומרים ידידותיים לסביבה שהם גם לא רעילים עבורה או עבור בני האדם. חומרי ניקיון אלה נחשבים ליעילים במיוחד,ולכן הם הבחירה הראשונה בלא מעט משרדים במתחם הבורסה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו