ניקיון משרדים ירוק וידידותי לסביבה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

ניקיון משרדים הוא חלק בלתי נפרד מההתנהלות השוטפת של המשרד הממוצע. הדרישות לגבי הניקיון די ברורות: הוא צריך להיות יעיל ומקיף, לא לפספס שום נקודה ולהעניק למשרד את מלוא הפוטנציאל להישאר נקי גם בהמשך. במהלך השנים התווספה דרישה חשובה לא פחות, והיא שהניקיון יהיה ה"ירוק" ביותר האפשרי: כלומר, יכלול מינימום נזק לסביבה או לאדם.

החדשות הטובות הן שאם רק יודעים איך והיכן לחפש, אפשר למצוא לא מעט חברות ניקיון שמבצעות ניקיון אקולוגי במלוא מובן המילה.

המטרה: מקסימום תוצאות, מינימום פגיעה

ניקיון משרדים אקולוגי שונה מעמיתו הכימי בהרכב החומרים העומדים בבסיס הניקוי: במקרה האקולוגי יהיו אלה חומרים שאינם כוללים פוטנציאל של פגיעה בסביבה או באדם, וזאת להבדיל מהחומרים הכימיים שעלולים להישאר באוויר שעות ארוכות, לחלחל למי התהום, להיות רעילים עבור האדם הנחשף להם ועוד.

החומרים האקולוגיים, המבוססים בחלקם הגדול או בכולם על רכיבים טבעיים, יהיו לעומת זאת ובדרך כלל בטוחים לשימוש בכל מאת האחוזים. התוצאה היא שאפשר להשתמש בהם ולחזור לשגרת העבודה מהר, ובצורה פשוטה: רובם לא כולל ריח לא נעים של חומרים כימיים.

לפני מספר שנים, חומרי הניקיון האקולוגיים נחשבו ליעילים פחות מאשר החומרים הכימיים, מה שפגע מעט באטרקטיביות השימוש בהם. אלא שמאז השתנו הרבה דברים, והחומרים הירוקים שיפרו את היכולות שלהם. כיום תוכלו למצוא חומרי ניקיון אקולוגיים שלא נופלים ביעילות שלהם מאשר החומרים המזיקים לסביבה, כך שאפשר להשתמש בהם בראש שקט מכל הבחינות.

איך זה משפיע על בחירת חברת ניקיון משרדים?

להבדיל מהמקרה של ניקיון בתים, שנעשה בדרך כלל בצורה עצמאית (לפחות רוב הזמן), ניקיון משרדים יהיה בדרך כלל נחלתן של חברות הניקיון המקצועיות. יש באזור המרכז שורה ארוכה של חברות הפועלות בשדה המשחק, כך שצריך להשקיע מאמצים באיתור החברה המקצועית והמתאימה ביותר לצרכים.

חברות המשתמשות בחומרי ניקיון ירוקים ובציוד שאינו כולל פגיעה בסביבה רצוי כמובן שתקבלנה עדיפות, אבל זהו לא המשתנה היחידי שצריך להיכנס לתוך המשוואה

כשבוחרים חברת ניקיון משרדים, יש לראות עד כמה היא מתאימה למשימת הניקיון הספציפית: אם החברה היא אקולוגית מ-א' ועד ת', אבל לא בקיאה בניקיון משרדים גדולים, היא לא תתאים למשרדים שזהו סדר הגודל שלהם.

דוגמא נוספת היא שעות הפעילות של החברה, שצריכות לעמוד בקנה אחד עם מאפייני העסק והצרכים של אנשיו: עסקים רבים למשל בוחרים לבצע את הניקיון בשעות הערב, בצורה שלא תפריע יותר מדי (או בכלל) לשגרת הפעילות במשרד.

הסוגיה המשמעותית האחרונה היא המחיר, בו יש לנו חדשות טובות: כיום, עם השתכללות הטכנולוגיה והפיכת חומרי הניקיון האקולגיים לנפוצים, ירד בצורה משמעותית המחיר של השימוש בהם. הוא לא עולה על המחיר של ניקיון בחומרים המזהמים והמסוכנים, ולעיתים גם זול יותר.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו