חברת ניקיון מומלצת – איך לאתר חברת ניקיון משרדים לאורך זמן?

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

בכל אזור בו תחפשו – ובעיקר באזור המרכז עמוס נותני השירותים – סביר שתיתקלו בלא מעט חברות ניקיון, אפילו כאלה המתמקדות בניקיון משרדים. אבל האם עליכם לבחור בחברה הראשונה שאתם נתקלים בה? ובכן, התשובה הפשוטה היא שממש לא.

חברות הניקיון נבדלות ביניהן בהרבה מאד פרמטרים, כולל בדרגת האיכות ובכדאיות הבחירה בכל חברה וחברה. לפניכם מספר טיפים שיסייעו לכם לבחור בחברת ניקיון מומלצת באמת ובתמים, שמתאימה למשימה כמו כפפה ליד.

קודם כל: התאמה לצרכים

עם כל החשיבות לרמה המקצועית של חברות הניקיון, צריך לזכור שסוגיית ההתאמה שלהן לצרכי העסק חייבת להיבחן: יכול להיות שהחברה תהיה הכי מקצועית שיש, אבל פשוט לא תתאים לסוג הפעולות הדרושות בבית עסק ספציפי.

בין היתר מומלץ להגדיר מהן הפעולות שצריכות להיכלל בתוכנית הניקיון (יש פעולות ניקיון שמצריכות ציוד ייעודי וידע ספציפי, דוגמת ניקוי שטיחים או חלונות), מהי תדירות הניקיון הדרושה (יכול להיות שלחברה לא יהיה מספיק כוח אדם לבצע ניקיון מדי יום או ערב) וכן הלאה. לא תמיד יודעים למה בדיוק זקוקים, כך שאפשר להיעזר בחוות דעת של אנשי מקצוע או פשוט ללמוד דרך הניסיון והצרכים הנקודתיים של העסק שמתגלים לאורך הדרך.

עוד משהו שחייבים לשים לב אליו הוא הזמינות של החברה. לא מדובר כאן רק על השעות בהן החברה יכולה להעניק את שירותיה, אלא גם על אזור או אזורי הפעילות שלה. באזור המרכז יש הרי שורה ארוכה של בתי עסק, חנויות ומשרדים, שזקוקים לא פעם לשירותי ניקיון סביב השעון. כשהם פונים לחברות ניקיון המתמקדות באזור זה, גדלים הסיכויים לליווי מקיף של אנשי החברה.

יתרון אחר הוא שאפשר להשיג בדרך זו מחירים משתלמים, שלא בהכרח קיימים אם אנשי חברת הניקיון צריכים לנהוג שעות בכבישי ישראל כדי להגיע לבית העסק.

חוות דעת, המלצות ומה שביניהן

בכל תחום מקצועי שמן של חברות מהשורה הראשונה צריך ללכת לפניהן, וכך גם במקרה של חברות ניקיון משרדים.

אם מחפשים חברת ניקיון אפשר להתחיל מלבקש המלצות או הפניות של מכרים, שיכולים להיות בני משפחה, קולגות או אפילו עסקים אחרים הנמצאים באותו אזור. תוך כדי רצוי לברר על טיב הניקיון של החברה שמשרתת אותם, ההתרשמות שלהם מרמת השירות של אנשיה וכן הלאה.

עוד מקום שאפשר לבצע באמצעותו את הבירורים והחיפושים הוא כמובן האינטרנט. יש אתרים רבים שמדרגים עסקים בתחומים שונים על פי הביקורות של הלקוחות, כולל אופציה להגדרת מאפיינים שונים שמחפשים מהעסק. הפורומים והרשתות החברתיות מציעים אף הם חוות דעת על חברות ניקיון רבות (לחיוב או לשלילה), כאשר האתגר כאן הוא לאתר את חוות הדעת האמיתיות והאותנטיות.

סביר להניח שבשנת 2017 אתם כבר יודעים שיש באינטרנט לא מעט חוות דעת אינטרסנטיות, מאחוריהן עומדים לא אחרים מאשר אנשי החברה המתוארת באותה "המלצה".

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו