שירות הדברת מזיקים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

על פוטנציאל הפגיעה של המזיקים אפשר ללמוד מעצם ההגדרה שלהם ככאלה. יהיו אלה בעלי חיים אשר הנוכחות שלהם בכל בית, וכמובן שגם במשרדים, אינה רצויה: חשבו לדוגמא על חרקים, מקקים או מכרסמים למיניהם.

הופעה של אחד מהמזיקים בחלל בו אנחנו עובדים מביאה פעמים רבות לפאניקה רבה, ולרצון לפתור את הבעיה בהקדם האפשרי. הדברה יסודית של המזיקים, באמצעות חברה מקצועית, היא הדרך הנכונה לעשות את זה.

למה חשוב להדביר?

יש בעלי עסקים שפועלים על פי גישת ה"יהיה בסדר", ולא חושבים כלל על המזיקים עד שהם מפגינים נוכחות במשרד. ההמלצה שלנו היא לא להגיע למצב הזה, אלא לעשות מראש את המאמצים שירחיקו את המזיקים מהמשרד – ולמשך פרק זמן ארוך כמה שיותר.

הדברה מעניקה את השקט הנפשי לו מצפים לתקופה של חודשים או אפילו שנים, ומומלץ בהחלט לחשוב עליה במונחים של פתרון מונע. בייחוד במשרדים, בבתי עסק ובחנויות בהם רמת הסיכון להופעת מזיקים, כפי שנראה מיד, גדולה יותר מאשר במגזר הפרטי.

המטרה: שיטות אקולוגיות

פעם, חומרי ההדברה היו כימיים או ביולוגיים במהותם. הם היו לא ידידותיים בעליל עבור בעלי החיים, הפיצו רוחות שאינם נעימים וגם כללו פוטנציאל רעילות מסוים עבור האדם (למרבה הצער היו כבר טרגדיות מהסוג הזה בישראל בשנים האחרונות).

זאת ועוד, החומרים הכימיים דרשו פעמים רבות אוורור של המשרד והוצאה של אנשים ממנו למשך שעות או אפילו ימים, מה שכמובן פגע אנושות לא רק במזיקים אלא גם בשגרת העבודה במשרד.

כיום, התמונה השתנתה והיא חיובית הרבה יותר. הדגש הוא על שימוש בחומרי הדברה "ירוקים", אפילו טבעיים. הם מאופיינים ברמת רעילות נמוכה, שברוב המקרים לא קיימת, ולכן אינם מסכנים את מי מעובדי המשרד או הלקוחות שלו. בנוסף לכך החומרים האקולוגיים לא מצריכים פינוי של המשרד מאנשים, כך שהוא יכול להמשיך לתפקד בדרך כלל כבר בשעות שאחרי ההדברה.

אל תשכחו את הלכלוך

יש בעלי עסקים שרואים את הופעת המזיקים במשרד שלהם כ"טבעית", בייחוד באזור המרכז ובעת הנוכחית – אנחנו מתכוונים כמובן לעבודות על הרכבת הקלה שהגדילה את הסיכון מהבחינה הזו להופעה של חולדות וצרות אחרות. בכל זאת, אין צל של ספק שהניקיון של המשרד משפיע בצורה משמעותית על הסבירות להופעת ה"אורחים" הלא רצויים האלה. משרד נקי ומצוחצח פשוט לא ימשוך אליו את המזיקים השונים.

אז מה עושים? פשוט מאד: מקפידים על ניקיון יסודי ותדיר של המטבח. בהרבה משרדים אין לעובדים את הזמן לבצע את הניקיון, ומכאן שמומלץ להיעזר בחברות מקצועיות בתחום הדברת מזיקים הפועלות בשדה המשחק. חברות אלה נדרשות גם על רקע המורכבות היחסית של ניקיון משרדים, שמצריך התמודדות עם לכלוך רב וגם ביצוע פעולות שמצריכות ציוד ייעודי וידע טכני: למשל ניקיון חלונות משרדים בקומות גבוהות, או ניקיון של שטיחים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו